کاهش وزن در هتل حیوانات
نوشته شده توسط : احسانی
 
کاهش وزن در هتل حیوانات

خبرگزاری فارس: ظاهرا پدیده اضافه وزن فقط در بین انسانها شایع نبوده و به حیوانات خانگی نیز سرایت پیدا کرده است. این مسئله باعث شده است تا یک مرکز خیریه در کشور انگلستان دست به اقدام جالبی بزند.

خبرگزاری فارس: کاهش وزن در هتل حیوانات

 

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، اضافه وزن امروزه تبدیل به یک نوع بیماری مزمن در بین مردم جهان شده است و عمدتا در بین اهالی کشورهای صنعتی و پیشرفته دیده می شود.

اما ظاهرا پدیده اضافه وزن به انسان ها محدود نشده و حیوانات را نیز تحت تاثیر قرار داده است. بر اساس یک تحقیق انجام شده در کشور انگلستان مشخص شده است که چیزی در حدود 6 میلیون سگ و گربه خانگی در این کشور دچار اضافه وزن هستند. این مسئله باعث شده است تا یک مرکز خیره با نام " PSDA " در کشور انگلستان در محلی با عنوان " هتل دوستدار حیوانات" یک دوره رقابت برگزار کند.

این مسابقه در بین تعدادی سگ ، گربه و خرگوش خانگی برگزار می شود که دارای اضافه وزن بوده و به این مرکز منتقل می شوند تا بتوانند در یک دوره 8 ماه وزن بدن خود را کم کنند. در این مدت آنها از رژیم های غذایی خاص و برنامه های ورزشی مخصوص پیروی می کنند تا بتوانند به وزن ایده آل خود برسند.

البته باید گفت که هر حیوانی که بتواند در این رقابت برای سلامتی برنده شود برای یک سال غدای رایگان به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. در حال حاضر 11 سگ ، 5 گربه و دو خرگوش در این مرکز در حال گذراندن دوره رژیم و به نوعی مسابقه خود در این مرکز هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: